Vilniaus universiteto (VU) Verslo mokyklos tarptautinio verslo programos studentai, vadovaujami dėstytojo dr. Eigirdo Žemaičio, pavasario semestrą dalyvavo projekte „Virtual Business Professional“ kartu su studentais iš viso pasaulio. Šiais metais buvo analizuojami „Google“, „Starbucks“ ir „Audi“ reputacijos atvejai virtualioje erdvėje. Net keturias prizines vietas projekte užėmė VU Verslo mokyklos studentai.
Šiais metais programoje dalyvavo 530 studentų iš 14 institucijų, esančių 7 šalyse (Suomijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Indijoje, Lietuvoje, Ispanijoje, JAV), o patys studentai buvo iš daugiau nei 40 šalių. Iš viso susibūrė net 90 į virtualias grupes paskirstytų studentų komandų, atstovaujančių įvairioms institucijoms, kurios su realiais klientų projektais dirbo šešias savaites.
„Turėjau galimybę dalyvauti šiame nuostabiame projekte ir labai džiaugiuosi to nepraleidęs. Galiu išskirti du kertinius patobulintus įgūdžius. Pirmasis, pats įdomiausias, tačiau taip pat ir sudėtingiausias dalykas buvo susidūrimas su tikros, milžiniškos korporacijos iššūkiu – vykdėme analizę ir dėliojome strategiją, kaip „Audi“ gali įžengti į Suomijos rinką su savo nauju produktu – universaliu eismo registratoriumi. Antrasis patobulintas įgūdis – tai virtuali tarpkultūrinė komunikacija. Šeši komandos nariai, trys šalys ir penkios laiko zonos sukėlė nemažai iššūkių, su kuriais susiduria ir tarptautinės organizacijos, tad tai buvo puiki praktika ir pavyzdys, kaip tai veikia. Virtuali komunikacija kiekvieną dieną tampa vis aktualesnė, o šio projekto metu atsiradusios ekstremalios aplinkybės, kurios užgriuvo visą pasaulį, tik dar kartą įrodo jos svarbą ir efektyvumą“, – savo įspūdžiais apie projektą dalijosi VU Verslo mokyklos antro kurso studentas Dovydas Stasytis.
Šiais metais studentai dirbo su „Google“, „Starbucks“ ir „Audi“ klientų projektais. „Google“ ir „Starbucks“ projektai buvo orientuoti į reputacijos internete valdymą, o „Audi“ projektas – iššūkis patekti į naują rinką. Vienas iš „Audi“ atstovų teigė, kad dalyvavimas projekte jiems patiems buvo įkvepianti patirtis, nes „Audi“ įėjimo į rinką strategiją kūrusios komandos pažvelgė į projektą iš skirtingų perspektyvų ir pateikė jiems daug naujų įžvalgų.
„Audi“ įėjimo į rinką strategiją kūrusių komandų kategorijoje pirmą vietą užėmė Idos Sinisalo komanda, antrą – studento D. Stasyčio grupė. „Starbucks“ kategorijoje pirmą vietą užėmė komanda, kurioje dirbo VU Verslo mokykloje pagal ERASMUS mainų programą atvykusi studentė iš Ispanijos Noelia Raquel Macias Silva. „Google“ kategorijoje trečią vietą užėmė studento Matthiso Gruelio grupė.
„Džiugu, kad VU Verslo mokyklos studentai kartu su ERASMUS studentais jau antrus metus iš eilės taip sėkmingai pasirodo šiame sudėtingame tarpkultūriniame projekte. Dabartinis kontekstas liudija, kad darbas virtualiose komandose įgauna vis didesnę reikšmę. Ir tai dar kartą įrodo, kad studijos Verslo mokykloje leidžia įgyti svarbių kompetencijų ir įgūdžių, realiai pritaikomų gyvenime. Labai dėkoju mūsų dėstytojui dr. Eigirdui Žemaičiui už iniciatyvą, įsitraukimą ir tokį puikų jo vadovaujamų studentų dalyvavimą projekte“, – sako VU Verslo mokyklos vadovė dr. Birutė Miškinienė.
Komentarų nėra. Būk pirmas!