Lapkričio 19 d. Komunikacijos fakulteto Integruotas informacijos centras paminėjo 10 metų sukaktį.
Integruoto informacijos centro (IIC), kaip vieno iš Komunikacijos fakulteto (KF) administracinių padalinių, idėja gimė 1997 m. pradžioje, susipažinus su tokio profilio centrų veikla užsienio šalių švietimo institucijose. Paprastai šie centrai yra orientuoti į informacinių paslaugų teikimą akademinei bendruomenei, integruojant techninį ir organizacinį lygmenis. Taigi, pajutus konsultacijų ir informacinių paslaugų paklausą ir KF laimėjus TEMPUS projektą „Informacijos menedžmento programa Lietuvai”, 1997 m. lakpričio 19 d. IIC iš idėjos tapo tikrove.
IIC tikslų buvo ne tik KF, bet ir VU administracijos bei padalinių poreikių tenkinimas: informacinės paslaugos, informacinės kompetencijos ugdymas: kursai, konsultavimas, elektroninė leidyba.
Pirmoji IIC direktorė buvo Giedrė Kojelytė. 1998 m. ją pakeitė Leonas Minkevičius, kuris ėjo direktoriaus pareigas iki 2000 m.
Tuo laikotarpiu IIC dar labiau išplėtė savo veiklą: ėmė ieškoti strateginių partnerių ir bendradarbiavimo galimybių, dairėsi projektų, kuriuos atliktų dėstytojų ir mokslinių darbuotojų komandos, organizavo KF dėstytojų mokslinių interesų sritis atitinkančius seminarus, mokamus kursus vidurinių mokyklų vyresniųjų klasių mokiniams.
Ilgiausiai, nuo 2000 iki 2005 m., centrui vadovavo Ramunė Petuchovaitė, šiandien dirbanti Kultūros ministerijoje vyr. specialiste ir lektore KF.
2000-2005 m. – bene vaisingiausi ir stabiliausi IIC istorijoje. Per penkerius metus R. Petuchovaitė suformavo IIC vertybes ir siekius, numatė viziją ir misiją, pagrindines veikslos gaires, kuriomis centras tebesivadovauja ir šiandien. Tai byloja apie tuometinės centro direktorės įžvalgą ir strateginį mąstymą.
Vadovaujant R. Petuchovaitei centras dalyvavo dviejuose projektuose: 2001-2002 m. IIC buvo ES 5-osios bendrosios MTP programos Informacijos visuomenės technologijos nacionalinė informacinė tarnyba, o 2003-2004 m. sukurtas ir išplėtotas KF tinklalapis.
2001 m. IIC iniciatyva buvo pradėta kurti KF studentų darbų duomenų bazė (SDDB) internete, jos tąsa turėjo būti žinių bankas, kuriame KF dėstytojai ir studentai būtų kaupę medžiagą studijoms ir mokslui. Deja, šie projektai dėl įvairių priežasčių sustabdyti, o kaip vieną opiausių problemų galima įvardyti plagijavimą.
Nuo 2006 m. direktorės pareigas ėjo Laima Nevinskaitė, šiuo metu dirbanti lektore KF. Jai vadovaujant, toliau buvo tęsiami pradėti darbai, atnaujintas KF tinklalapis (www.kf.vu.lt), paminėtas fakulteto 15 metų jubiliejus ir išleistas jį priminsiantis leidinys. Pradėti KF darbuotojų publikacijų ir Alumni duomenų bazių kūrimo darbai, sukurtas fakulteto konferencijoms skirtas tinklalapis.
Nuo 2007 m. IIC komanda vėl atsinaujino. Šiandien IIC centro direktorė yra KF doktorantė Kristina Lymantaitė, informaciją centre valdo informacijos vadybininkas ir KF studentų atstovybės pirmininkas S. Masonas, o vyr. inžinieriaus pareigas ištikimai eina M. Ragaišis.
Visos buvusios ir dabartinė IIC komanda suburtos iš KF studijuojančių ar jį baigusių studentų. Dirbdami centre studentai gali praktiškai pritaikyti teorines specialybės žinias, įgyti neįkainojamų įgūdžių. Kalbinta R. Petuchovaitė teigė, kad darbas IIC ją privertė domėtis informacinėmis technologijomis, tinklalapių kokybe, turinio valdymo sistemomis. Viena didžiausių patirčių – įvairių renginių organizavimas ir dalyvavimas juose, kitoks darbas su studentais. Ypač naudingas buvo dalyvavimas KF taryboje. O dabartinei IIC komandai buvusi centro direktorė linkėjo polėkio ir kūrybiškumo, drąsos peržengti ribojančius veiksnius ir sąlygas.
Pagrindinis IIC tikslas tebėra kūrybingų ir efektyvių informacijos ir komunikacijos paslaugų bei technologinių sprendimų teikimas KF darbuotojams. Šio tikslo centras siekia diegdamas ir prižiūrėdamas fakultete naudojamas informacines technologijas, plėtodamas vidinės komunikacijos priemones, stiprindamas fakulteto ryšius su visuomene, bendradarbiaudamas rengiant ir įgyvendinant fakulteto projektus.
IIC komanda pasiryžusi tęsti kolegų pradėtus darbus, labiau skatinti kūrybiškus studentų projektus, pasitelkdama KF studentų atstovybės paramą, bet pirmiausia – sumažinti centro darbuotojų kaitą, kurti skaidrią motyvavimo sistemą ir pagarba, pasitikėjimu ir atvirumu grįstus tarpusavio santykius.
KF infor.
Komentarų nėra. Būk pirmas!