Vilniaus universiteto (VU) Filosofijos fakulteto Konsultavimo ir mokymų centras (KMC) ir Psichodinaminės vaikų ir paauglių psichoterapijos (VPDT) programos mokymo komitetas skelbia priėmimą į programos „Psichodinaminė vaikų ir paauglių psichoterapija“ bazinio ir kvalifikacinio lygio studijas.
Bazinis programos lygis skirtas specialistų (psichologų ir gydytojų) kvalifikacijos kėlimui ir profesiniam mokymui. Programos tikslas yra suteikti pagrindinių vaikų ir paauglių psichodinaminės psichoterapijos teorinių ir praktinių žinių, ugdyti atitinkamus įgūdžius specialistams, dirbantiems su vaikais ir paaugliais, ir parengti juos gilesnėms psichodinaminės vaikų ir paauglių psichoterapijos studijoms siekiant vaikų ir paauglių psichoterapeuto kvalifikacijos. Psichodinaminės vaikų ir paauglių psichoterapijos bazinio lygio programą sėkmingai baigė jau keturios laidos programos dalyvių.
Bazinio lygio studijų metu suteikiama žinių apie vaikų psichodinaminę raidą, diagnostiką, programoje išdėstomi pagrindiniai psichodinaminės psichoterapijos teoriniai principai bei metodai. Asmeninis patyrimas mažose grupėse bei supervizuojama ankstyvųjų santykių stebėjimo praktika parengia sėkmingam darbui su vaikais, paaugliais ir jų šeimomis. Pagrindinis praktinis patyrimas ir grupinės supervizijos yra skiriamos atvejų analizei – raidos psichodinamikos supratimui, gebėjimui aprašyti, numatyti intervencijų ir / ar prevencijų kryptis.
Kvalifikacinis programos lygis skirtas specialistų (psichologų ir gydytojų), jau susipažinusių su psichodinaminėmis raidos teorijomis ir gebančių šias žinias taikyti vertinant vaikų ir paauglių psichologinius sunkumus, taip pat žinančių pagrindinius psichodinaminės psichoterapijos principus, kvalifikacijos kėlimui ir profesiniam mokymui.
Pagrindinis kvalifikacinio lygio studijų programos tikslas yra mokyti psichodinaminės psichoterapijos technikų taikymo gydant vaikus ir paauglius su įvairiais elgesio ir emociniais sutrikimais, taip pat darbo su jų tėvais / globėjais metodų. Programa siekiama toliau gilinti psichodinaminės raidos psichologijos ir psichopatologijos žinias, formuoti psichodinaminės psichoterapijos proceso eigos ir dinamikos supratimą, gebėjimą atpažinti, reflektuoti ir analizuoti terapijoje vykstančius procesus ir jų dinamiką, numatyti ir planuoti terapijos etapus.
VU ši programa sėkmingai veikia jau nuo 2008 m. Programą yra baigusios šešios VPDT bazinio ir trys kvalifikacinio lygio grupės. Įgiję vaikų ir paauglių psichoterapeuto kvalifikaciją, programos absolventai įsilieja į platų Lietuvos psichikos sveikatos specialistų, dirbančių su vaikais ir šeimomis, būrį.
Reikalavimus stojantiesiems ir terminus rasite Filosofijos fakulteto tinklalapyje.
Komentarų nėra. Būk pirmas!