Vilniaus universiteto leidykla kviečia susipažinti su Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto asist. dr. Tomo Petreikio knyga „Leidinių platinimas“.
„Šiuo metu viena iš aktualiausių leidybos industrijos problemų – efektyvus leidinių platinimas, – knygos įvade teigia autorius. – Ją sprendžiant susikerta įvairūs pirkėjų, platintojų, leidėjų ir valstybės interesai. Pirkėjai tikisi gauti nešališkos informacijos apie leidinius ir įsigyti juos už prieinamą kainą. Platintojai – išlaikyti ir stiprinti savo pozicijas šiame versle. Leidėjai – greičiau ir efektyviau aprūpinti skaitytojus savo leidiniais, taip pat susikurti geras sąlygas leidiniams pateikti platinimo vietoje. Valstybė, reguliuodama įstatyminę bazę ir formuodama savo ekonomikos, kultūros ir švietimo politiką, siekia sudaryti palankų leidinių sklaidos kontekstą.“
Taigi leidinių platinimas suvokiamas kaip praktinės ir mokslinės veiklos sritis, apimanti įvairius leidybos produktų sklaidos, judėjimo, prekybinės veiklos organizacinių procesų klausimus. Knygoje „Leidinių platinimas“ pateikiama kurso programa, seminarų planai, savarankiškos užduoties aprašymai ir rinktinė bibliografija.
Leidinys skirtas leidybos ir reklamos studijų programos studentams, klausantiems leidinių platinimo kursą. Tačiau medžiaga gali būti naudinga ir praktikams bei visiems besidomintiems leidinių platinimu ir jo organizavimu. Tikimasi, kad ši knyga padės suvokti leidinių platinimo kaitos ir tvarumo situaciją, paskatinti aktyvesnį studentų auditorinį ir savarankišką darbą.
Knyga išleista elektroniniu PDF formatu, ją atsisiųsti galima čia.
Komentarų nėra. Būk pirmas!