Vilniaus universiteto Matematikos ir informatikos fakulteto (MIF) informacinių technologijų antro kurso studentai Tomas Džiovėnas ir Tadas Kontrimavičius, padedami Kompiuterijos katedros lektoriaus Kazimiero Mickaus, suprogramavo informaciniams terminalams pritaikytą edukacinių žaidimų platformą. Dalyvaudami „Problemų sprendimu grįsto mokymosi“ (Problem Based Learning) projekte, vaikinai sukūrė tris paprastus ir lengvai modifikuojamus, atmintį lavinančius ir žinių suteikiančius žaidimus.
Pirmasis komplektą sudarantis žaidimas – viktorinos tipo apklausa, kurios klausimus galima suklasifikuoti į 12 skirtingų temų. Informacinio terminalo savininkas turi galimybę pats pakeisti parametrus. Jis gali nustatyti, kiek taškų ir laiko skirti kiekvienam klausimui atsakyti, sugalvoti savo temas ir formuluotes. Antrasis – dėlionė, kurios dalių skaičių taip pat galima modifikuoti pagal norimą sudėtingumo lygį. Trečioji programa skirta atminties lavinimui. Atverčiant paveiksliukus, reikia rasti dvi susijusias dalis.
T. Džiovėno ir T. Kontrimavičiaus sukurtos edukacinių žaidimų platformos pritaikymo spektras platus. Kaip pavyzdį studentai pateikė turistinę informaciją teikiančius terminalus. Jų programos galėtų supažindinti su miesto ar šalies istorija, lankytinomis vietomis, kultūra.
Vienas iš „Problemų sprendimu grįsto mokymosi“ projekto tikslų – išmokyti studentus dirbti savarankiškai, bendrauti su tikromis įmonėmis. Ši platforma kurta bendradarbiaujant su pramonei, prekių pristatymui ir švietimo įstaigoms informacinius terminalus tiekiančia bendrove UAB „Infoterminalas“. T. Kontrimavičius pasakoja, kad ši įmonė nurodė pagrindines būsimos platformos gaires – žaidimų užduotys turėtų būti greitai išsprendžiamos ir lengvai suprantamos. Be to, studentai prisidėjo prie pačios idėjos generavimo.
„Studentai su verslu dirba labai noriai. Jie mato visai kitokį požiūrį, kritiką priima kitaip nei dėstytojų pastabas“, – mano „Problemų sprendimu grįsto mokymosi“ projekto koordinatorė dr. Agnė Brilingaitė. T. Kontrimavičius pastebi, kad toks įsipareigojimas priverčia labiau pasitempti. „Norisi padaryti gerai, ne šiaip praslysti“, – teigia jis. „Rimčiau reikėjo susiskirstyti laiką, daugiau mokytis ir stengtis, bendrauti ne vien su universitetu, bet ir su klientais“, – priduria T. Džiovėnas.
Savo platformą studentai pristatys LITEXPO parodų rūmuose vykstančioje parodoje „Studijos 2015“.
Komentarų nėra. Būk pirmas!