Projekto „The Doublethink“ metu Komunikacijos fakultetas dalyvavo žvalgybiniame tyrime, kuriuo siekta išsiaiškinti tautiškumo įtaką pasaulinėms žmonių mobilumo tendencijoms.
Projekto dalies metu Vilniuje, Vokiečių g., „Apple“ parduotuvės klientams ir praeiviams buvo išdalytos skrajutės, kuriose pavaizduota, kiek reikia dirbti Lietuvoje ir kiek Didžiojoje Britanijoje tam, kad nusipirktum iPod‘ą. Kartu buvo skatinama pirkti iPod‘ą Londone, o ne „Apple“ parduotuvėje Vilniuje. Taip buvo siekiama pamatyti nusistovėjusį požiūrį į rinkos dėsnius ir veiksnius (neformalumo, ekonominio disbalanso).
Tyrimo metu pastebėta, kad lietuviai ramiai reagavo į jiems pristatomą problemą, o sužinoję uždarbio ir laiko, kuris būtinas atitinkamam produktui įsigyti, santykį elgėsi labai santūriai ir rodė mažai emocijų.
Projekte Europa suprantama kaip organizmas, tyrėjai remiasi nuostata, kad Europos Sąjungos piliečiai turi galimybę peržengti politinės ir ideologinės atskirties ribas. Vilnius ir Lietuva tyrėjams asocijavosi su naujosios Europos idėja, kur gyventojų mobilumas gali paskatinti ekonominę plėtrą.
Projektą inicijavo ir vykdo Didžiosios Britanijos tyrėjai Jakobas Ohrtas ir Christianas Halstedas.
Komentarų nėra. Būk pirmas!