Lapkričio 24 d. 13 val. Vilniaus universiteto (VU) Filosofijos fakultetas kviečia į konferenciją „Kas sąlygoja mokymosi sėkmę pokyčių ir krizių laikotarpiu“, kurioje VU mokslininkai bei praktikai pateiks tyrimo rezultatais pagrįstus atsakymus, dalysis savo įžvalgomis ir kvies diskutuoti apie siūlymus mokyklų bendruomenėms ir švietimo politikos formavimo gaires.
VU mokslininkų grupės atliktame tyrime „Mokymosi pasiekimus sąlygojantys ir psichosocialines rizikas mažinantys mokyklos bendruomenės ir lyderystės veiksniai“ dalyvavo daugiau nei 30 mokyklų, kone 1,5 tūkstančio 5–12 klasių mokinių, beveik tūkstantis tėvų, daugiau nei pusė tūkstančio pedagogų ir pusė šimto administracijos darbuotojų. Tyrimo metu surinkta informacija leis atsakyti į klausimus apie priemones, kurių reikia siekiant mokymosi sėkmės krizių laikotarpiu, kodėl siekdami gerų mokymosi rezultatų turime pradėti nuo mokinių ir mokytojų savijautos, kiek nuo mokyklos vadovų priklauso, kad mokytojai „neperdegtų“, ir kitus.
Konferencijoje taip pat dalyvaus Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, Sveikatos apsaugos ministerijos, kitų institucijų atstovai, Lietuvos moksleivių sąjungos ir Mokyklų vadovų asociacijos prezidentai, sveikatos priežiūros ir švietimo ekspertai. Kviečiami visi, kam rūpi gera mokyklų bendruomenių savijauta bei mokymosi sėkmė.
Konferencija „Kas sąlygoja mokymosi sėkmę pokyčių ir krizių laikotarpiu“ lapkričio 24 d. 13 val. vyks gyvai ir nuotoliniu būdu. Daugiau informacijos rasite čia. Konferencijos programa čia.
Tyrimas „Mokymosi pasiekimus sąlygojantys ir psichosocialines rizikas mažinantys mokyklos bendruomenės ir lyderystės veiksniai“ atliktas Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos užsakymu. Tyrimas finansuotas Lietuvos mokslo tarybos.
Komentarų nėra. Būk pirmas!