Prasideda tarptautinis verslo situacijų konkursas studentams „Creative Shock’13“. Konkurso dalyviai kviečiami laužyti galvas sprendžiant vienos didžiausių pasaulyje socialinių organizacijų iš Filipinų – „Gawada Kalinga“ – strateginio valdymo bei marketingo problemas.
Be to, konkurso dalyviams prireiks ypatingo kūrybingumo ir inovatyvumo rengiant marketingo strategijas Baltijos šalių socialiniams verslams ir organizacijoms.
Tik penkios geriausios komandos pateks į finalą, kuriame jos turės per vieną naktį išnarplioti specialiai organizatorių parengtą mįslę apie Baltijos šalių socialinį verslą.
Konkurencingą įtampą tarp komandų skatins „Danske Bank“ įsteigtas 1500 eurų pagrindinis prizas ir kitos vertingos dovanos.
Kaip dalyvauti? Suburkite 3–4 studentų komandą ir registruokitės iki spalio 20 d. www.creativeshock.org. Kilus klausimams rašykite info@creativeshock.lt. Konkurso naujienas galima sekti „Creative Shock“ Facebook paskyroje.
Komentarų nėra. Būk pirmas!