Vilniaus universitetas ir Registrų centras bendradarbiaus diegdami elektroninį parašą pagrindinės šalies aukštojo mokslo įstaigos veikloje. Elektroninio parašo taikymas šiųmečiame priėmime į studijas Vilniaus universitete sudarys sąlygas studentu ar studente tapti internetu iš bet kurios pasaulio vietos.
Vasario 20 d., trečiadienį, laikinai einantis Vilniaus universiteto (VU) rektoriaus pareigas prof. habil. dr. Jūras Banys ir valstybės įmonės Registrų centro direktorius Kęstutis Sabaliauskas elektroniniais parašais patvirtins susitarimą, žymintį dviejų įstaigų bendradarbiavimą diegiant elektroninio parašo technologiją seniausios ir didžiausios Lietuvos aukštojo mokslo institucijos veikloje.
Elektroninis parašas stojantiesiems į VU suteikia galimybę paraiškas ir dokumentus pasirašyti internetu, todėl elektroninio parašo vartotojai VU studentais galės tapti nuotoliniu būdu, o į universitetą atvykti reikės tik rugsėjį – studijuoti. Elektroninio parašo naudojimas taip pat įgalins VU studentais ir studentėmis tapti užsienyje esančius asmenis, nes atlikti visas stojimo procedūras galima iš bet kurio pasaulio krašto, kuriame yra interneto ryšys.
Elektroninio parašo sertifikatus Lietuvoje platina visi pagrindiniai mobiliojo ryšio operatoriai, Registrų centras, skaitmeniniai sertifikatai nemokamai įrašomi į piliečiams išduodamas asmens tapatybės korteles.
Susitarimas tarp Vilniaus universiteto ir Registrų centro bus pasirašomas vasario 20 d., 10 val. Vilniaus universiteto centrinių rūmų Rektoriaus kabinete (Universiteto g. 3, 230 kab., II aukštas). Maloniai kviečiame dalyvauti žiniasklaidos atstovus!
Komentarų nėra. Būk pirmas!