Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto Marketingo katedros steigimo iniciatoriaus ir ilgamečio vedėjo prof. Vytauto Prano Pranulio ir Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto Rinkodaros katedros prof. Vytauto Dikčiaus knygoje „Rinkodaros tyrimai. Teorija ir praktika“ pateikiama rinkodaros tyrimų teorijos ir praktikos medžiaga, skirta verslo vadybos ir rinkodaros specialybių studentams, taip pat dirbantiems šiose srityse praktikams.
Knygą sudaro keturios dalys, suskirstytos į 23 skyrius. Pirmoje dalyje nagrinėjama rinkodaros tyrimų paskirtis, proceso ir vykdymo metodologiniai pagrindai. Antroje dalyje gilinamasi į rinkodaros tyrimų metodus ir specifines sritis, trečiojoje – apibūdinama duomenų rinkimas, apdorojimas, analizė ir tyrimo ataskaitos rengimas, ketvirtojoje – pateikiama praktinė rinkodaros tyrimų projektų rengimo medžiaga.
Vilniaus universiteto leidykla, 2012, Vilnius, 408 p.
Komentarų nėra. Būk pirmas!