Gruodžio 16 d. (ketvirtadienį) nuo 10 val. Vilniaus universiteto Ekonomikos fakultete (VU EF) vyks tarpuniversitetinio studentų marketingo darbų projekto baigiamasis renginys – paroda „IDĖJA 2010“.
VU EF studentų organizuojamas renginys tradiciškai kupinas jaunatviško neapibrėžtumo, entuziazmo bei kūrybiškai pristatomų idėjų. Renginyje studentai iš Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Utenos ir Vilniaus stebins savo neišsemiama fantazija, originalumu ir sugebėjimu marketingo žinias pritaikyti praktikoje.
Į projekto finalą pateko 40 komandų, kurios buvo atrinktos iš 104 dalyvavusių pirmajame atrankos etape. Parodoje studentai pateiks rudens semestro metu sukurtų ir Lietuvos rinkoje dar nematytų prekių idėjas, kurias išradingai pristatys ir bandys užkariauti lankytojų simpatiją, sieks įrodyti ir apginti, kad jų sprendimai turės paklausą rinkoje.
Renginyje savus vertinimus pateiks ne vien komisijos nariai, bet ir gabių darbuotojų ieškantys verslininkai, kitų komandų nariai, žiūrovai. Parodos koordinatorius VU Ekonomikos fakulteto Marketingo katedros docentas dr. Algis Gaižutis teigia, kad verslininkai yra suinteresuoti gerinti studijų kokybę ir pagal rinkos poreikius formuoti kvalifikuotą darbo jėgą, tad noriai konsultuoja studentus. Renginių ciklą vainikuojančios parodos metu įmonės suranda talentingų darbuotojų, prisidedančių prie tolesnio kompanijos klestėjimo. Galiausiai įmonių atstovai džiaugiasi naujais ir nestandartiniais marketingo sprendimais, kuriuos kuria komandos dalyvės. Mat viso semestro metu, studentų komandos dalyvauja marketingo agentūrų atstovų seminaruose, atlieka marketingo tyrimus, kuria paskirstymo ir kainodaros strategijas bei reklamas.
„IDĖJA“ – tai pirmoji ir vienintelė tokio didelio masto studentų marketingo darbų paroda Lietuvoje. Prieš septynis metus startavusio nekomercinio studentų marketingo darbų projekto „IDĖJA“ moto: „Dalyvavimas – nemokamas, patirtis – neįkainojama“ išlieka nepakitęs ir šiandien. Tapęs tarpunivertitetiniu renginys pasiekia kaskart vis didesnį studentų, akademinės bendruomenės ir verslo atstovų susidomėjimą visoje Lietuvoje.
Daugiau informacijos adresu https://www.ideja.lt/
Apie projektą: tai – septintus metus iš eilės vykstantis nekomercinis VU Ekonomikos fakulteto studentų organizuojamas projektas, užbaigiamas marketingo darbų paroda, kurioje studentai pristato savo sukurtus produktus ir paslaugas. Marketingo darbų paroda „IDĖJA“ atsirado 2004 m. VU Ekonomikos fakulteto Marketingo katedros dėstytojos dr. Audros I. Mockaitis iniciatyva. Be įmonių, užduočių teikėjų, „IDĖJA 2010“ bendradarbiauja su daugeliu Lietuvos įmonių, veikiančių įvairiose srityse (reklamos agentūrų, konsultacinių bendrovių ir kt.) 2004–2010 m. studentų darbus bei pačių prekių aprašymus galima peržvelgti IDĖJOS interneto svetainėje (https://www.ideja.lt/ ).
Komentarų nėra. Būk pirmas!