Vilniaus universiteto (VU) Verslo mokyklos tarptautinio verslo studentai, studijuojantys tarpkultūrinę komunikaciją ir vadybą anglų kalba, pavasario semestrą dirbs virtualiose komandose su studentais iš geriausių JAV, Kanados, Singapūro, Indijos, Suomijos, Ispanijos, Prancūzijos ir Vokietijos universitetų. Jie tirs „Google“, „Amazon“ ir „Starbucks“ korporatyvinę reputaciją elektroninėje erdvėje.
„Labai džiaugiamės šiuo bendru projektu su Pietų Kalifornijos universitetu. Jo metu studentai turės puikią galimybę mokytis dirbti virtualiose komandose, ugdys tarpkultūrinės komunikacijos kompetencijas, užmegs tarptautinius ryšius, o patys geriausieji netgi galės pristatyti savo idėjas pasaulinio lygio kompanijoms“, – teigia VU Verslo mokyklos vadovė dr. Birutė Miškinienė.
Iš viso projekte dalyvauja 700 studentų ir 16 dėstytojų. Studentai, atsitiktine tvarka suskirstyti darbo komandomis, turės pasirinkti vieną iš trijų pasaulyje žinomų įmonių ir analizuoti jų korporatyvinę reputaciją elektroninėje erdvėje.
VU Verslo mokyklos studentai virtualiose komandose dirbs vadovaujami partnerystės docentės Aistės Ptakauskės.
Komentarų nėra. Būk pirmas!