Vilniaus universiteto docentas Deimantas Jastramskis su Rygos Stradinio universiteto docente Anda Rožukalne ir Talino universiteto docentu Andresu Jõesaaru atliko televizijos, radijo, interneto ir nacionalinių dienraščių rinkų (auditorijų) koncentracijos tyrimą Baltijos šalyse 2000–2014 m.
Tyrimo rezultatai rodo, kad dešimt iš dvylikos Baltijos šalių žiniasklaidos rinkų yra labai koncentruotos, pastebima oligopolinės konkurencijos kūrimo tendencija. Vidutinė žiniasklaidos koncentracija tiriamojo laikotarpio pabaigoje buvo nustatyta tik dviejose – Estijos televizijos ir Lietuvos interneto žiniasklaidos – rinkose.
Žiniasklaidos tyrėjų iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos darbas buvo pristatytas Europos komunikacijos tyrimų ir edukacijos asociacijos Vidurio ir Rytų Europos sekcijos konferencijoje 2016 m. birželį Tartu (Estija), konferencijoje „Mediated (Dis)Continuities: Contesting Pasts, Presents and Futures“ 2016 m. lapkritį Prahoje (Čekija) ir Europos žiniasklaidos vadybos asociacijos konferencijoje „Value Creation in Media Markets: Business Models, Clusters and Ecosystems“ 2017 m. gegužę Gente (Belgija), taip pat Europos komunikacijos tyrimų ir edukacijos asociacijos Vidurio ir Rytų Europos sekcijos konferencijoje Tartu (Estija) 2016 m. birželį.
Tyrimas yra publikuotas naujame „Informacijos mokslų“ žurnalo numeryje.
Komentarų nėra. Būk pirmas!