Gegužės 5 d. vykusiame Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos (LRVS) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) organizuotame ryšių su visuomene rinkos renginyje „PR Impact Awards 2017” apdovanoti geriausi 2016 m. komunikacijos projektai. Pirmąkart konkurse varžėsi dalyviai iš trijų Baltijos šalių, o geriausio viešojo sektoriaus komunikacijos projekto laurai atiteko Vilniaus universiteto (VU) komunikacijos kampanijai „Belaukiant Nobelio”. Konkurso paraiškas vertino tarptautinė 11 ekspertų komisija.
Tai – jau trečias prestižinis kampanijos įvertinimas. Kovo mėnesį konkurse „Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2017” pristatyta VU Gyvybės mokslų centro profesoriaus Virginijaus Šikšnio atrasta genomo redagavimo technologija CRISPR-Cas9 – „DNR žirklės” – buvo įvertinta kaip geriausia viešojo sektoriaus įvaizdinė kampanija Baltijos šalyse.
„Apie sudėtingus mokslo pasiekimus papasakoti paprastai, įdomiai ir suprantamai, įtvirtinti Vilniaus universiteto, kaip mokslo lyderio, reputaciją ir sudominti būsimus studentus mokslu – tokius tikslus kėlėme sau planuodami profesoriaus V. Šikšnio išradimo viešinimo kampaniją”, – apie projektą sakė VU Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Vilma Radzevičienė.
Netrukus kampanija „Belaukiant Nobelio” sulaukė antrojo reikšmingo įvertinimo – rinkodaros profesionalių konferencijoje „Password 2017” ji buvo įvertinta kaip efektyviausia 2016 m. viešojo sektoriaus komunikacijos kampanija.
Šiuo metu projektas varžosi pasauliniuose komunikacijos apdovanojimuose „SABRE Awards“. Į finalą patekusi kampanija nominuota tarp geriausiųjų švietimo kultūros įstaigų kategorijoje. Viso šis pasaulinis konkursas šiemet sulaukė daugiau nei 2400 paraiškų.
„PR Impact Awards 2017” šiemet varžėsi 123 paraiškos iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos.
Komentarų nėra. Būk pirmas!