Studentų bruzdesys, svečių gausa, mirgantys reklamų stendai ir negęstančios šypsenos dalyvių veiduose – štai kas pasitiko 2006 m gruodžio 6 d. užsukusius į Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto Jungiamuosius rūmus, kur simbolišku raudonos juostos perkirpimu prasidėjo vienas iš įspūdingiausių Ekonomikos fakulteto studentų organizuojamų renginių – reklamos ir marketingo paroda „Idėja 2006“.
Prie įvairiausių stendų negeso ne tik Ekonomikos fakulteto studentų šypsenos. Buvo iš tiesų malonu sulaukti svečių ir iš Kauno technologijos universiteto, kurio atstovai – keturių vaikinų kompanija – siūlė universalų distancinį pultelį, žavėjo publiką savo originaliais šokiais ant parketo. Taip pat buvo galima pasisemti įspūdingų idėjų iš Tarptautinės verslo mokyklos (TVM) komandų.
Ne ką mažiau svarbūs parodos dalyviai – autoritetinga komisija – paliko gilų įspūdį. Iki tol neapsvarstytų kurtos marketingo koncepcijos aspektų nuodugni analizė, taiklūs klausimai pareikalavo daug sumanumo ir iškalbos meno. Jau parodos pradžioje nuskambėjusi įkvepianti komisijos pirmininko Lino Kriaučiūno kalba leido suvokti organizuojamo renginio svarbą ir rimtą bei atsakingą komisijos atstovų – tarp jų VU marketingo dėstytojų Algio Gaižučio ir Vytauto Pranulio, Sigitos Juozapavičiūtės („KredoR“), Jono Jankūno („ACM“), Giedriaus Kumelaičio („TBWA/VIDEVITA“) bei Daivos Tonkūnienės („DDB“) – požiūrį į tos dienos veiklą – objektyvų visų dalyvaujančių komandų darbo vertinimą.
Rėmėjų įsteigtų prizų įvairovė taip pat buvo stulbinanti. Laimėtojai galėjo džiaugtis „Snaigės“ pažadėtu naujausios kartos šaldytuvu, knygynų „Alma littera“ ir „Mūsų knyga“ dovanotomis knygomis, „Baltic Optical Disk“ iteiktu DVD vaizdo leistuvu bei DVD diskų kolekcija, „Santa Maria“ rinkiniu meksikietiškam vakarėliui, „DDB Vilnius“, „TBWAVidevita“, „GREY Vilnius“, „Kredo R“, „VRS grupės“, „Vilniaus baldų“ prizais. Netikėčiausias reklamos agentūros „Artaviva“ prizas – gyvas peliukas.
Neginčijamais parodos lyderiais tapo VU Ekonomikos fakulteto antro kurso vyriška septynių studentų komanda „LVL-Tecnologies“, pristačiusi rinkai savo produktą – naujos kartos kompiuterinę pelę „Pelina 3000“, kurią malonu liesti (tai prie delno formos prisitaikanti kompiuterinė pelė), laimėjusi ne tik pagrindinį parodos prizą „Grand Prix“, bet ir nepralenkiama „Geriausio produkto ir jo marketingo“, „Liaudies balso“ bei „Lauko reklamos“ nominacijose. Antroji vieta „Lauko reklamos“ nominacijoje atiteko komandai „p.atrauklumas“. Geriausią vaizdo reklamą sukūrė komanda „SKETUS“ su produktu „Skito“ – greitai išdžiūstančiu skėčiu. „Geriausio stendo“ nominaciją laimėjo originaliai prisistačiusi „2 PO 10“ komanda, pasiūliusi „Prielipą“ – daugkartinį skiriamąjį 70 km/val ženklą, klijuojamą ant automobilio. Aktualiausiu pripažintas komandos „Tix“ produktas – knyga, skirta vaikams, besimokantiems skaityti, – su integruotu ekranu, kuriame, teisingai perskaičius tekstą, galima išvysti istorijos tęsinį.
Laimėjo patys geriausi, bet neliko pamiršti iki kiti dalyviai. Jie apdovanoti padėkos raštais. Tačiau svarbiausia – geros emocijos, parodos dieną patirti įspūdžiai, įgytos žinios bei patirtis ruošiantis parodai, kurios pravers ir ateityje. „Dalyvavimas nemokamas – patirtis neįkainojama“, – sakoma „Idėjos“ šūkyje (daugiau informacijos www.ideja.info).
Komentarų nėra. Būk pirmas!